Happy Camper

Jag kan inte beskriva känslan jag hade när jag trodde att jag inte hade klarat den senaste tentan. Jag vet att det inte är världens undergång om man inte skulle klara en tenta - det är bara att ge sig på't igen. När jag fick resultatet och det visade sig positivt så blev jag så glad så jag inte visste ut eller in!
 
Ja, jag har börjat min tredje och näst sista termin på skolan. Det är en tenta, en redovisning och totalt två aktiva veckor i skolan kvar på den här terminen. Efter det är det praktik!
 
Min praktik ska jag göra på Swedavia Arlanda. Det kommer bli riktigt spännande!
 
 
Förra praktiken var jag på Holiday Autos och det var riktigt roligt. Imorgon blir det ett kärt återseende när Holiday Autos ska ha en liten sommarfest. Sommaravslutningsfest! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0