Hösten, Regnet och Mörkret... I Love It

Nog för att jag gillar sommar och sol men det är något mysigt med hösten och mörkret. För några år sedan skrev jag, här på bloggen, att jag skulle ta mig upp tidigare för att ge mig ut på promenader innan jobbet. Det har inte hänt och nu går jag upp vid 6-6.30 för att ta mig till skolan. Så det lär inte hända än på ett tag heller.

Om ca två veckor börjar jag min praktik på Arlanda och känner mig mer pepp än någonsin. Vi får se hur arbetsdagarna kommer att se ut då - det kanske finns tid för promenader då.

Igår träffade jag mina gamla kollegor från min praktikplats i våras. Det var roligt - vi åt middag och bowlade. Jag är övertygad om att mitt lag vann. :) Vi får se när resultaten kommer. :)

Innan jag åker till jobbet idag så ska jag göra klart en PowerPoint som jag och Sofie ska ha till en redovisning. Jag ska också diska vårt berg med disk (diskmaskinen är trasig och jag bävar för att gå in i köket) och om jag hinner så ska jag öva lite seterra.

Hur bra är du på geografi?
Prova här --> www.seterra.net

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0