Söndag, Sep. 30, 2012

Dagen idag består av jobb. Fick åtminstånde lite sömn inatt, till skillad från igår. Igår somnade jag vid 6 på morgonen vaknade vid 8 när B kom hem från jobbet.
 
Övade på seterra igår - är inte helt nöjd än men nog lär man sig kartan! ;) 
Jag har en del kvar att plugga som jag skrev i något tidigare inlägg men efter den här veckan ska vi bara njuta av varandras sällskap. Det lutar åt mys på annan ort! 
 
Fick ett mail från Arlanda om att de håller på att lägga mitt schema. Det ska bli spännande att se när det blir klart. 
 
Nu ska jag iväg till jobbet men jag hör av mig senare!
Vi har en del kampanjer just nu så är ni ute efter saker till köket - kom förbi Cervera vettja!
 
 
Puss o Kram vi ses på stan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0