Kladdig Röra

Då ska vi se..
 
Jag har insett att min ena bild från gårdagens "Blå Panna" inte syns som den ska. Det ska jag se till att ordna under morgondagen. Samma sak med bilden på hur håret blev... En aning blått kan jag säga. Haha..
 
Anledningen till att ni inte fick se någon bild igår var för att jag kom hem så sent. Varför kom jag hem så sent då undrar ni kanske då?
Jo, jag var hos J till ganska sent, när jag klev av pendeln hade bussen gått så jag fick gå hela vägen hem. Klockan var väl 23.15. När jag kom till vårt område ca 20 minuter senare inser jag att jag inte har mina nycklar. Vad gör jag då?
B var på jobbet, med bilen och jag var mere på 10% batteri på min mobil. B som var upptagen med jobb får tag på sin syster som kommer över med nyckeln. Förstår ni hur skönt det var att få lägga sig i sin säng kl. 00.00 när man varit uppe sedan 4 samma morgon?
 
När jag kom hem från skolan idag så pluggade jag lite inför tentan på fredag. När B sedan åker på jobb, höll jag på med maten och sen pluggade jag lite till.
Nu när jag skulle fixa med disken, innan jag gick och la mig, får jag sås över hela mig. Vispen som jag använt till såsen ramlade ur kastrullen över hela mig. Med ett prickigt kök och en prickig morgonrock fortsatte jag med disken. Jag ska samla in några glas och en kopp med kaffe från tv-rummet. Den slungas, på något sätt, ut ur min hand, mer kladd på morgonrocken och ner i lådorna på bordet. Detta blev ett enda stort kladdigt uppdrag som hindrade mig från att ta en bild på håret. Nu ligger jagi sängen och bloggar från mobilen. 
Ni vet ju att jag har problem med att lägga upp på bloggen via mobilen.
 
Jag lovar en bild imorgon!
Natt på er..*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0