Nöjd Tjej

Egentligen borde jag sova nu. Jag ville bara sätta mig framför datorn och skriva av mig lite. Inte för att jag sitter vid datorn, jag ligger i sängen och inte heller för att jag har något som måste skrivas om. Det är bara skönt att få rensa tankarna såhär efter en heldag.
 
I flera dagar nu har jag sagt "jag ska färga håret ikväll". Samma sak även ikväll. Tror ni att jag har färgat håret ikväll?
Svar nej.
Jag somnade på soffan när jag kom hem (vilket jag alltid gör efter ett tidigt pass) och sen åkte jag och handlade för att laga mat. Panerad fisk. Smakade inte så gott som jag hoppades på.
Anledningen? Jag glömde kryddorna.
 
Jag har också fått iväg en restuppgift till skolan, för en lektion jag inte var på. Detta innebär att jag bara har tentan på fredag att fokusera på. Riktigt skönt.
 
Jag känner mig ganska nöjd med dagen. Nu ska en riktigt trött Sanna stänga ner datorn och faktiskt sova.
 
Natt på er alla där ute..*
 

Kommentarer
Postat av: Glasse

Färga blond den hör gången? Ha ha

Svar: Tyvärr måste jag säga nej där. Det kommer fortfarande att vara mörkt. Hehe..
sannabromander.webblogg.se

2013-02-17 @ 00:24:31
Postat av: Johanna

Natti natti! <3 pussa!

Svar: Godmorgon Gumman! (Får jag ta och säga nu då)Hade ni det trevligt igår?
Puss..*
sannabromander.webblogg.se

2013-02-17 @ 02:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0