Tack Så Mycket

Jag är inte alls avundsjuk på alla som ska iväg till Asien nu nästa månad. Eller det börjar egentligen med far min. Han åker redan nästa vecka.
 
Tänk att få lägga dig på en solig strand och känna att "jag har ingen tid att passa och jag har bara mig själv att se efter". Det är ju den skönaste känslan i hela världen. Semester!
Lite sol i mitt, just nu, bleka ansikte skulle inte sitta fel.
 
Sen att jag älskar Thailand och gärna skulle vilja in i Kambodja och de andra närliggande länderna är något jag får försöka ordna när jag är klar med skolan. Så fram till dess får jag njuta av pappas, Lillasyster K:s, J och R:s resor.
 
Vi håller ju faktiskt på att planera vår egna resa här hemma. Innan vi kommer ut på den vill jag komma ut i arbetslivet på heltid. Det är bara några månader kvar nu, snart sitter jag på mitt jobb och har en examen i ryggen!
Jag ser fram emot att jag har jobb reda när jag kommer ut från skolan. Kommer få hänga med ett par härliga människor i sommar!
 
Jag skriver mer senare idag. Jag har fullt upp med skolan just nu och ville egentligen bara visa att jag lever och inte har glömt er.
 
Det är roligt att se att det är så många som läser bloggen. Tack så mycket!! :)
 
Har lagt upp denna tidigare.
Det är en av mina favoritbilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0