Ur Dimman

Efter den här veckan i skolan känns det nu som om jag har vaknat och börjat leva igen. Det har varit en ganska tuff vecka både psykiskt och fysiskt.
 
I torsdags hade vi vår sista lärarledda lektion. Det kändes väldigt konstigt. Igår hade jag min (förhoppningsvis) sista tenta. Nu sitter jag här och fuderar över vad som egentligen håller på att hända.
 
Det jag har drömt om så länge är nu snart inom räckhåll!
En examen!
 
Så om ni undrar vart jag har tagit vägen, så kan kan jag säga att jag var inne i dimman men har hittat tillbaka!
 
Jag sitter just nu uppkurad i soffan och tittar på Charley Boorman när han är ute och reser. Om ni undrar vem han är så kan ni titta på det här klippet. Det är en serie som jag pratat om så mycket bland mina kompisar. Ewan McGregor och Charley Boorman åker jorden runt på motorcyklar. Det var första säsongen, andra säsongen handlar om hur dom åker ner till Cape Town.
 
Säsong 1 heter Long Way Round och säsong 2 heter Long Way Down.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0