Dagens Skola

På fredag ska vi på studiebesök på Arlanda. Jag hade min senaste praktik på Arlanda och har därefter fått en anställning där. Det är en arbetsplats som jag alltid drömt om att få jobba på och är tacksam över att ha fått möjlighet att få jobba på. Jag trivs väldigt bra med de härliga människor och uppgifter som får en att känna sig behövd. Jag gillar att hjälpa människor att lösa eventuella problem eller få deras frågetecken att försvinna.
 
Nu var det ett tag sedan jag jobbade där, jag är anställd på timma så hoppar in när det finns tider och jag får det att gå ihop med skolans schema.

Idag gick vi igenom en hel del frågor som kan vara bra för oss blivande resekonsulter att veta, om Arlanda. Innan vår lärare avslutade lektionen pratade hon om att vi efter vår sista praktikperiod (börjar i feb) kommer att ha ett sista kvartssamtal. Under det samtalet kommer hon att ta fram alla våra arbeten i kursen Bransch och Produktkunskap och jag måste erkänna att det ska bli spännande att se hur man har utvecklats.
 
Efter skolan tog jag och Sofie en fika. Då det inte är så lång tid kvar av skolan så är det många tankar som yr i skallen på en. Jag har så mycket jag vill göra, se och uppleva men jag vet inte i vilken ände jag ska börja. Jag vill också söka några kurser som jag tror kan vara bra att komplettera min nuvarande utbildning med. Vi får se hur det blir!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0