Lev Dina Drömmar Idag

Jag har suttit med det här inlägget ett bra tag och vet fortfarande inte hur jag ska börja det. Det finns så mycket jag vill säga och göra men känner mig nästan maktlös.
 
Lev i nuet, lev för det du vill göra och låt ingen annan ställa sig i vägen för det du vill göra. Det är dina drömmar som ingen annan rår över.
Jag vet att jag ibland har svårt att inse vad jag faktiskt har. De små sakerna kan ibland försvinna ur minnet men de finns där likväl för det.
 
Jag har inte insett att jag inom en mycket, mycket snart framtid kommer att börja leva min dröm. Jag är glad för det jag har och utan att trampa någon på tårna så är jag glad att jag faktiskt har insett vad jag har och inte vad jag inte har!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0