Penntrollet

Med oborstat hår och omålat ansikte sitter jag nu på pendeln till skolan. Jag kommer behöva vara en såndär som sminkar mig på tåget. Frågan är då bara om jag kommer att bli mer uttittad då än vad jag är nu?

Jag ser verkligen ut att precis ha vaknat ur ide och ser säkert lite vilsen ut! Haha.. "My friends should see me now". Om jag bara kunde komma på vem det var som sa så? Egentligen säger citatet "If my friends could see me now".

Jag ville bara skicka iväg ett litet meddelande till er, så hörs vi sen igen!

Ha en bra dag alla!


Kommentarer
Postat av: Jess

är så glad att du börjat blogga igen!

Svar: Tack Jess-gumman!Jag tänker hålla det uppe den här gången. :)
sannabromander.webblogg.se

2013-01-31 @ 09:37:37
URL: http://enmyrailondon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0