Road Trip Scotland

Efter några timmar i skolan åkte jag till Väsby och fikade med en kollega och tillika vän. Då skolan är ganska intensiv innan vi går ut på nästa praktik har jag inte kunnat jobba på ett tag. Det var ett tag sedan jag träffade någon från jobbet, så det var riktigt roligt idag faktiskt!
Jag passade även på att släcka mitt sug efter semlor. Eller släcka och släcka, man skulle kunna säga att jag har fått mersmak. Håller ni inte med om att semlor är sjukt gott?
 
Jag ska snart åka och handla och funderar faktiskt på att köpa med mig några till hem.
 
Jag nämnde i ett tidigare inlägg att vi har börjat titta på olika resor som vi ska göra nu när jag snart är klar i skolan. Förra året var B i Skottland med en kompis och den typen av resa som de gjorde är något som han vill att jag ska vara med och uppleva också. När jag åkte höll jag mig till städer men när han åkte bilade de genom stora delar av landet. De har alltså fått uppleva det gröna, vilket inte jag har.
Därför sitter vi och tittar på olika möjligheter. Det vore super om vi kunde göra en resa och hinna med allt som båda vill se.
 
 
(Klicka för källa)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0