Att Resa Är En Livsstil

Jag är en person som gärna ger mig ut i vida världen. Det började redan i tidig ålder (läs: sex månader gammal) och jag har hunnit med resor till en hel del fantastiska platser.
Jag kan tänka mig att det började med att mina föräldrar ville komma bort från vardagen en stund och i och med att vi inte har haft någon sommarstuga att åka till så har vi rest istället.


Vartefter jag blivit äldre har jag fortsatt att resa tillsammans med min sambo och mina vänner. Idag har jag dessutom tagit examen vid Frans Schartaus Handelsinstitut (som ni kunnat läsa lite om tidigare) och är en Diplomerad Resekonsult. Mitt resande har alltså utvecklats till en livsstil, en väldigt bra livsstil om ni frågar mig.

 

Nu när man har kommit in i att jobba och man har en inkomst igen, kan man börja planera sina egna resor med helt andra ögon än innan man gick utbildningen. Jag har fått upp ögonen för så mycket och kan inte vänta på att få ta mig ut på nästa resa. Jag vill så mycket på en och samma gång!

 

Under tiden som jag har haft min bloggpaus har det kommit in lite frågor som rör min utbildning. Om det är så att ni är intresserade av att veta mer så fråga mig gärna. Nu är jag här för att stanna och kan svara på de frågor ni har.

 

PussKram..*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0