Påsken Har Så Gott Som Börjat

Jag har inte sovit så mycket det senaste två nätterna. När jag börjar tidigt på morgonen (kl. 06.00) brukar jag bli nervös för att jag eventuellt kommer att försova mig. När jag blir nervös blir jag sedan stressad och det slutar oftast med att jag bara får sova några enstaka timmar. Jag känner mig ganska mör idag.
Däremot är jag nöjd med dagen. Jobbade mellan 6-15.30 och när jag kom hem fixade vi lite med bilen inför vår tur till landet över påsk.
 
Jag har nästan samma pass imorgon så jag ska försöka komma i säng tidigare ikväll än vad jag gjort det senaste två kvällarna. Även om jag jobbar imorgon så känns det ändå som att påsken har börjat redan! (För er som jobbar kontorstider har den ju det men vi med skift får jobba lite till).
Förutom att påskstämningen redan infunnit sig så blev det om inte ännu mysigare när det kom förbi två påskkärringar hem till hos oss ikväll. Vilket skratt de gav ifrån sig när B (min sambo) lämnade över en ganska stor påse godis. Däremot undrar jag om de kanske glömt att de skulle flyga vidare till Blåkulla ikväll? 
 
Planet på Blåkulla avgick från Landvetter
 
Jag hoppas hur som helst att alla påskkärringar och alla ni andra har eller kommer att få en jättefin påsk! 
Det ska jag ha!
 
 
Natti natt..
 
Trackback
RSS 2.0