Påsken I Korta Drag

Påskhelgen är över och vardagen är tillbaka till sitt normala.
Jag började jobba redan igår men nu är alla tillbaka på sina arbeten. De flesta verkar ha haft en riktigt fin påsk. Hoppas att även ni har haft en härlig påsk?
 
Vi var ute på landet tillsammans med B:s familj och vänner, det var verkligen precis vad jag behövde.
Det var lite oklart om vi skulle få det där fina vädret i påsk som alla pratat om men jag är långt ifrån besviken. Vi hade otroligt fint väder och det var perfekt ute på landet. Stämningen var jättebra, maten var god och det fanns fruktansvärt mycket godis att äta.

Det tog emot att åka hem i söndags, speciellt när alla andra stannade kvar ännu en dag.
Förhoppningsvis kan vi åka ut snart igen. Datum är oklart men jag längtar redan tillbaka.
 
 
 
 
Trots att jag började jobba igår så var påskhelgen inte riktigt slut. En sista promenad vid soliga Edssjön.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0